FRAGT OG LEVERING


Vi har gratis fragt på alle ordre over 499 kr. til Danmark. Vi sender fragtfrit med DAO eller GLS, hvor du kan afhente din pakke i nærmeste pakkeshop. Handler du for under 499 kr., kan du tilkøbe fragt fra 39 kr. Vores leveringstid er 1-4 hverdage, medmindre andet er anført på produktet.


Du er også velkommen til at afhente på vores lager i Gilleleje, præcis når det passer dig. Her skal du blot vælge ‘Afhentning’ under levering - og så vil du modtage en e-mail når din ordre er pakket og klar til afhentning.

 

INTERNATIONAL LEVERING


Vi sender gerne til udlandet. Vores priser for international levering varierer. Du vil derfor få oplyst prisen på din levering ved dit checkout.



FORTRYDELSESRET, RETURNERING OG OMBYTNING


Som kunde hos Det Søde Hjem har du altid 14 dages fortrydelsesret - gældende fra den dag, du modtager din vare. Du har pligt til at returnere varen ubrugt og i samme stand og mængde, som den er modtaget, samt i original emballagen.

For at returnere din vare, skal du sende den til os med den vedlagte faktura - eller en kopi af den. Du skal selv betale de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen - og du har selv ansvaret for pakken, indtil vi har modtaget den. Derfor anbefaler vi altid, at sende med forsikret post - samt at gemme kvitteringen for afsendelsen, så du kan dokumenterer at varen er sendt afsted. 

Så snart vi har modtaget din vare og godkendt returneringen, får du en mail med bekræftelse. Vi vil hurtigst muligt refunderer købsbeløbet - til samme betalingsform og kort, som varen er købt med. Det er desværre ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto.


Hvis du ønsker at ombytte en vare til en anden vare, laver du bare en ny bestilling på vores hjemmeside af den nye vare. Du skal stadig selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnerer den vare du ønsker at ombytte.

Returvarer skal sendes til: 

Det Søde Hjem

Att. Marianne Larsen

Stæremosen 12A

3250 Gilleleje


BEMÆRK! Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik, pakkeboks eller pr. efterkrav. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender - hvorefter den må sendes på ny.


REKLAMATIONER


Du kan reklamere over en defekt eller beskadiget vare. Reklameringen skal indeholde både en beskrivelse og et billede af fejlen.


Omhandler reklamationen en fragtskade, skal reklameringen foretages senest 5 dage efter varen er leveret. Reklamationen skal indeholde et billede af den beskadiget vare, et billede af pakkelabel - samt et billede af kassens beskyttende indhold.


Alle reklamationer skal sendes til info@detsoedehjem.dk


Ingen produkter

To be determined Levering
0,00 kr Total

Gå til kassen