SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Ved handel på vores hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor at du læser betingelserne igennem, inden du handler på detsoedehjem.dk

BETALINGSBETINGELSER

Når du handler hos Det Søde Hjem, kan du benytte følgende betalingsmidler: Dankort, Visa, MasterCard, Mobilepay og PayPal. Vi anvender en meget høj sikkerhed omkring overførelse af din data. Alle kreditkortoplysninger bliver krypteret i hele betalingsprocessen. Det betyder, at hverken vi eller uvedkommende ikke kan få adgang til dem. Vi kan blot hæve, nedjustere eller afvise det beløb, du selv har accepteret. Pengene vil først blive trukket, når din ordre er pakket og sendt afsted.

Alle priser på detsoedehjem.dk er inkl. dansk moms på 25% samt andre afgifter.


LEVERINGSBETINGELSER

Levering af varer fra Det Søde Hjem anses som sket, når kunden har fået udleveret pakken. Alle ordre bestilt igennem detsoedehjem.dk sendes med enten GLS eller DAO. Varerne sendes indenfor maksimalt 72 timer efter ordreafgivelse. Levering sker efter den fragtmetode der er valgt under betaling, og vil normalt ske indenfor 1-2 hverdage fra afsendelsen.

RISIKO FOR VARERNE

Risikoen for varer overgår til køber, når fortrydelsesretten efter 14 dage fra modtagelse, udløber. Er varen blevet beskadiget eller forringet, efter at køberen har fået den i hænde, bevarer han/hun sin fortrydelsesret, hvis beskadigelsen eller forringelsen ikke skyldes uagtsomhed eller manglende omsorg fra hans/hendes side.

RETURRET

Det Søde Hjem yder 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag du modtager dine varer. Du har pligt til at returnere varen ubrugt og i samme stand og mængde, som den er modtaget, samt i original emballagen.

For at returnere din vare, skal du sende den til os med den vedlagte faktura - eller en kopi af den. Du skal selv betale de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Du har selv ansvaret for pakken indtil, vi har modtaget den. Det kan derfor være en god idé at forsikre pakken og gemme kvitteringen for afsendelsen, så du kan dokumentere, at varen er sendt af sted.

Når vi har modtaget din vare, får du en mail med godkendelse af returneringen. Vi overfører købsbeløbet tilbage til den konto, varen er købt med. Det er desværre ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto.

Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik, pakkeboks eller pr. efterkrav. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender - hvorefter den må sendes på ny.

Du skal sende varen til:
Det Søde Hjem
Østre Allé 7
3250 Gilleleje

REKLAMATION

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret.

Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden for 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af en reklamation, når reklamationen er berettiget. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udebleven leverance kontakt venligst Det Søde Hjem via kontaktformular, mail eller telefon. Reklameringen skal indeholde både en
beskrivelse og et billede af fejlen.

Omhandler reklamationen en fragtskade, skal reklameringen foretages senest 5 dage efter varen er leveret. Reklamationen skal indeholde et billede af den beskadiget vare, et billede af pakkelabel - samt et billede af kassens beskyttende indhold.

FORBEHOLD

Vi tager forbehold for udsolgte varer og evt.prisændringer/systemfejl.
Vi bestræber os på hele tiden at holde webshoppen opdateret!

KONTAKT OS GERNE FOR INFORMATION OG VI VIL GØRE VORES BEDSTE FOR AT
HJÆLPE DIG!


Ingen produkter

To be determined Levering
0,00 kr Total

Gå til kassen